Як стати щасливою людиною? Ця тема турбує кожну жінку в тій чи іншій мірі. Конфуцій вважав, що у цьому – і є сенс життя, адже «людина народжена для щастя, як птаха для польоту».
Не секрет, що для кожного рецепт, як стати щасливою людиною – свій. Проте є загальні поради та правила, які допоможуть вам у цьому. Їх вивели психологи на основі численних досліджень та спостережень.
Отже, дотримуйтеся наступних 10 простих рекомендацій.
1. Вдячність.Завжди акцентуйте увагу на тому хорошому, що вже є у вашому житті. Перед сном можна помолитися та подякувати Богу за все, що у вас є – рідних, близьких, роботу, та все, що трапилося за день. Іноді ми просто не помічаємо, скільки прекрасного уже є в нашому житті. Це – один із найпростіших способів, як стати щасливою. Крім того,постійно висловлюйте вдячність іншим людям. Доведено, що це дуже сильно покращує стосунки. Наприклад, аби налагодити відносини з чоловіком, психологи радять вести блокнот, де записувати, за що ви йому сьогодні вдячні. І висловлювати все це. Часто дякуйте рідним і близьким. Подякуйте дитині, яка поприбирала та чемно поводилася. Дякуйте друзям і навіть незнайомим людям (продавцям, таксистам і т.д.). Крім того, на думку езотериків,саме вдячність притягує в наше життя все більше благополуччя.
2.Щоденник успіху. Щодня ввечері записуйте свої успіхи та приємні речі, що трапилися за день. Це теж допоможе зосередитися на позитиві та відчути додаткову радість від сьогоднішніх перемог. Навіть якщо вам просто вдалося встати сьогодні трохи раніше чи встояти перед певною спокусою – це все одно маленький успіх, тож похваліть себе і запишіть це.
3. Визначте параметри свого щастя.У кожного щастя – своє. Комусь подобається багато подорожувати, а комусь – проводити побільше часу вдома, у затишку. Продумайте всі нюанси. Скільки часу ви хочете присвячувати роботі, для того, щоб бути щасливою? Яка це має бути робота? Скільки часу ви хочете присвячувати собі, а скільки – сім’ї? Якими мають бути ваші стосунки з близькими, щоб ви були щасливими? Який розпорядок дня вам потрібен для щастя? Чітко визначте все це для себе і розпишіть.
4. Визначте, що приносить вам радість. Ви можете написати довгий список всього, що вам приносить радість і регуляно переглядати це. Наприклад, шоколад, прогулянки, зустрічі з друзями в кафе, перегляд романтичного кіно з коханим, ванна з піною, і т.д.
5. Плануйте радість.Радісні події деколи бувають спонтанними. Проте, якщо хочете стати по-справжньому щасливими –плануйте свою радість! Наприклад, внесіть у свій розпорядок дня пункти із попереднього списку радісних для вас речей. І вставляйте у свій розпорядок. Таких пунктів у вас має бути не менше п’яти за день. Поставтеся до цього відповідально: якщо вирішили прийняти ванну, то більше ніякі насущні проблеми не мають вас відволікати.
6. Контролюйте своє життя.Психологи за численними дослідженнями виявили, що один з головних способів,як стати щасливою людиною – це відчувати, що ви самі контролюєте своє життя. Тож «плисти за течією» — не ваш варіант. Не варто впадати у крайність та намагатися контролювати абсолютно все. Але ви повинні знати, що в загальному керуєте своїм життям самі: у вас є ціль та план, як її досягнути, ви знаєте, до чого прагнете та робите щось для цього.
7. Акцентуйте увагу на хорошому.Це – дуже важливо. Якщо ви будете постійно думати про погане, то відповідно почуватиметеся. Насправді ж щастя – це такий же навик, як біг та сила волі, тож його можна і треба тренувати. Спочатку вам доведеться змушувати себе вірити в краще і концентруватися на позитиві – бути вдячними, цінувати успіхи та робити для себе приємні речі. Проте згодом це стане хорошою звичкою.
8. Оточуйте себе приємними людьми та речами.Навколо вас завжди має бути гарна атмосфера. На робочому місці мають бути ті речі, які вас радують та надихають. Вдома – чисто та затишно. Виглядайте гарно самі. У вашому оточенні краще залишити щасливих людей, які заряджають вас позитивом і цілеспрямованістю.
9. Майте ціль. За тими ж дослідженнями психологів, люди, які мають ціль, почуваються щасливішими. Це – один з головних елементів контролю за власним життям. Якщо ви до чогось прагнете, отже, ви живете, рухаєтеся вперед та вдосконалюєтесь.
10.Робіть добро.Насправді робити приємні речі варто не лише для себе, а й для інших. Відомо, що це дає дуже сильний заряд щастя та радості. Пожертвуйте непотрібний одяг дитячому будинку. Порадуйте коханого романтичною вечерею-сюрпризом. Зробіть невеликий подарунок подрузі. Все це вернеться до вас сторицею у вигляді позитивних емоцій та загального відчуття щастя!
Асоціативний тест:пізнай себе
https://uamodna.com/articles/asociatyvnyy-test-piznay-sebe/
Асоціативний тест на взаємини з протилежною статтю та
сприйняття життя
Он-лайн тест із самопізнання
Он-лайн тест
«Подорож по пустелі»
https://psychologytoday.su/psikhologchna-osvta-1/asotsativnii-test-podorozh-po-pustel-39448
Он-лайн тест
http://ganok.in.ua/psihologija/test-na-asociaciju-z-maljunkom-zhinochogo
7 он-лайн тестів, які потрібно пройти кожному
https://lviv.com/statti/7-psykholohichnykh-testiv-iaki-varto-proity-kozhnomu/
Он-лайн тести
Визначення рівня щастя
https://onlinetestpad.com/ua/testview/148561-viznachennya-r%D1%96vnya-shhastya
Поради педагогам
у роботі
з підлітками:
1. Піклуйтеся про «важких» учнів не менше, ніж про інших
Ваші учні потребують не стільки вашої любові, скільки турботи й допомоги. Важливо показати учням, що вам не байдуже те, що з ними трапляється, що ви дійсно хочете, щоб діти відчули себе гідними та почали поважати себе. Турбота — це дія, яку, на відміну від почуттів, можна контролювати, навіть якщо ми переживаємо в цей час зовсім інші почуття. Відгукуйтесь на прохання про допомогу, пояснюйте незрозуміле, пропонуйте варіанти виходу зі скрутної ситуації.
2. Змініть своє сприйняття недисциплінованих учнів
Знайдіть у «важких» учнях щось позитивне, гарне. Один із способів полегшити цю задачу — почати сприймати слабості як сильні сторони. Наприклад, учні, що вимагають до себе особливої уваги, жадають спілкування, у тому числі з педагогом. Вони дуже хочуть вам сподобатися, але не вміють цього робити нормальним способом. Швидше за все, вдома вони теж не одержують достатньої кількості любові та тепла.
Багато властолюбних учнів — цікаві особистості, що мають лідерські здібності, честолюбство, схильність до самоствердження, незалежне мислення. Такі учні рідко стають безвладним знаряддям у руках інших людей. Вони хочуть самі думати, приймати рішення та контролювати своє власне життя, що вже є відмінною передумовою для формування в майбутньому здорової, активної особистості.
Мстиві учні вибрали активний спосіб захисту себе від образ.ь Це агресія, спрямована на інших, а не на себе. У діях таких дітей присутня здатність до виживання. Заради збереження свого психічного здоров'я вони прагнуть хоч щось робити, а це краще, ніж безнадійність і апатія.
Учні, спрямовані на запобігання невдач, дуже | хочуть поважати себе, досягти високих результатів, у якійсь справі бути неперевершеними. І Самооцінка цих учнів іноді катастрофічно і низька, що потребує підтримки друзів і педагогів. Таким дітям дуже потрібна ваша допомога.
3. Дійте впевнено
З «важкими» учнями особливо важливий упевнений стиль спілкування. Навіть коли ви не відчуваєте впевненості в собі, хоча б робіть вигляд, що тримаєте під контролем конфліктну ситуацію. Роблячи це постійно, ви можете в якийсь момент дійсно відчути впевненість. Вашу непевність може видавати агресивність, спрямованість на самоствердження, що виявляється в спробах використовувати особисту владу, а не правила. Це одразу розпізнається учнями та провокує відповідну агресію.
Завдання педагога — домогтися дотримання підлітками моделі правильної поведінки, навчити їх самих вимагати дотримання «правил гри». Він повинен підкріплювати активність, що відповідає правилам, хвалити за їхнє виконання, особливо спочатку, і, нарешті, використовувати санкції.
Можливі реакції педагога на погану поведінку:
1. Подивіться на учня і підійдіть ближче до нього, переконайтеся, що він прореагував на це.
2. Нагадайте про правильну процедуру.
3. Спокійним тоном проговоріть правило, якого треба дотримуватися в цей момент, попросіть виконувати його.
4. Переконливо попросіть змінити поведінку, нагадайте про покарання.
5. Якщо немає реакції учня, використовуйте санкції.
|
Чи знаєте ви, що тільки 10% нашого щастя залежать від зовнішніх обставин? Так, всі ці ідеї, що більший дохід, покупка будинку біля моря або нової машини зроблять нас наповненими, а наше життя - гармонійним, свідомо невірні. 50% нашого щастя ми успадковуємо від батьків, а решту 40 - це те, що ми будуємо самі, а саме - наш образ мислення.
Наше ставлення до життя, вміння бачити можливості і цінувати те, що є, визначає те, наскільки щасливими ми себе відчуваємо.
Три кроки до щастя:
Вирішити бути щасливим
Більшість вибирає вигоду, а не щастя. Хтось вибирає бути хорошим, а не робити вибір на користь себе. Взяти відповідальність за своє щастя – це нелегке рішення, яке потрібно набратися сміливості прийняти.
Підсумувати маленькі зусилля
У нашому суспільстві, де панує культ успіху і правило “швидше, вище, сильніше”, ніхто не хоче чекати. Всі впевнені, що звичка формується за 21 день. Але це не так. Для деяких звичок потрібно днів 60, для інших – всі 250. Мало хто хоче чекати так довго, але секрет саме в тому, що коли ми фокусуємося на бажаному і дисциплінуємо себе в тому, що робить нас щасливішими – ми відчуваємо щастя.
Знайти наставника і оточити себе “правильними” людьми
Оточення впливає на нас 24/7. Хочемо ми цього чи ні, ми стаємо такими, як думають про нас люди. Так чому ж не оточити себе тими, хто нас любить, тими, хто вірою і правдою готовий захоплюватися нами, хто з нами на одній хвилі?