#Конотоп_без_насильства

#Конотоп_без_насильства

03.05.2023 р, в Підлипненський ліцей Конотопської міської ради практичний психолог Хрокало Катерина і соціальний педагог Романюк Оксана провели інформаційно - просвітницький марафон "Безцінна мить життя: не мовчи!", який проводиться у рамках проєкту «Конотоп – територія добра і милосердя». Метою даного заходу є формування в учнівської молоді поняття «нульова толерантність» до домашнього та гендернозумовленого насильства та ознайомлення із сервісами та службами, що надають допомогу у випадках насильства.
Про це не можна мовчати, про це треба говорити з молоддю! Саме вони починають своє життя, мають можливість зрозуміти і допомогти не тільки собі, а і своїм знайомим, своєму оточенню.
  
Булінг

Булінг

 

План булінг 2022-2023 навчальний рік

Положення щодо організації роботи запобігання та протидії булінгу (цькуванню) і порядок реагування на випадки булінгу 

Види булінгу

Види булінгу

b1.png

Агресія-це поведінка

 

Агресія – це поведінка, яка спричинює шкоду іншим людям або самій людині. Агресія проявляється у побитті інших людей, у вербальних образах, погрозах, ворожих насмішках, жартах, а також містить непрямі форми фізичної та вербальної агресії (бойкот, ворожа міміка та жестикуляція). Останнім часом увагу дослідників привертає нова форма агресії – «кібертретирування» (cyberbullying). Під ним розуміють форму поведінки, яка полягає у розсиланні повідомлень агресивного та образливого характеру з використанням нових інформаційних та комунікаційних технологій (інтернет, мобільний телефон).

Що впливає на агресивну поведінку?

  • Індивідуально-психологічні особливості: темперамент, характер, самооцінка, стан центральної нервової системи
  • Соціально-психологічні фактори: стиль виховання в сім’ї, вплив оточуючих і тд.

Причини агресивної поведінки у дітей:

  • Перша причина агресивності і та, яку впершу чергу необхідно виключити – це те чи інше захворювання центральної нервової системи.
  • Відсутність базової довіри до світу, переживання стару та фрустрації.
  • недорозвиток комунікативної мовленнєвої функції;
  • Незадоволеність потреби у визнанні їх ровесниками й дорослими;
  • Невміння адекватно виражати  власні негативні емоції;
  • Невміння взаємодіяти конструктивно у конфліктних ситуаціях з ровесниками та дорослими тощо

Види та форми агресивної поведінки

  • Фізична агресія – використання фізичної сили проти іншої особи.
  • Вербальна агресія – вираз негативних почуттів як через форму (крик, виск), так і через зміст словесних відповідей (прокляття, погрози).
  • Непряма агресія, обхідним шляхом спрямована на іншу особу або ні на кого не спрямована.
  • Роздратування – готовність до прояву негативних почуттів при найменшому порушенні (запальність, грубість).
  • Негативізм – опозиційна манера в поведінці від пасивного опору до активної боротьби проти сталих звичаїв і законів.
  • Образа – заздрість і ненависть до оточуючих за дійсні та вигадані дії.
  • Підозрілість – в діапазоні від недовіри і обережності стосовно людей до переконання в тому, що інші люди планують і приносять шкоду.
  • Почуття провини – виражає можливе переконання суб’єкта в тому, що він є поганою людиною, що спричинює зло, а також відчуває докори сумління.

Як боротися з агресією?

Дієвою у боротьбі з aгrpeciєeю може виявитись спроба перервати ланцюг “агресія-агресія” i вивчити, що цьому сприяє, а також визначити альтернативні способи виходу з конфліктних ситуацій.

Виділимо деякі моменти:

  1. Фізичні вправи та свіже повітря— найкращий спосіб розслабитись перше й основне, що згадують усі без винятку фахівці, є незначне фізичне навантаження на свіжому повітрі. Можна вийти на вулицю та пройти квартал-другий у швидкому темпі. А якщо висота будівлі дозволяє, можна по сходах спуститись пішки на десять поверхів вниз і таким же чином піднятись нагору. У крайньому разі можна прос в то зробити кілька глибоких вдихів біля вікна.
  2. Візуалізація. Якщо ви знаходитеся в стані агресії, рекомендуюю звилайними олівцями заштрихувати аркур парепу, розірвати аркуш, буги грушу і тд.
  3. Почуття гумору.Якщо ви маєте добру уяву, можна представити собі порушника вашого душевного спокою в якій-небудь комічній ситуації, кумедному вигляді або безглуздій позі.
  4. Аналітичне мислення. Аналітичне відтворення події, що відбулась. Для людей, мислячих раціонально, це може бути корисно, адже, осмисливши свої помилки під час бесіди, вони не допустять подібного в майбутньому. Алеголовне не зациклюватись на негативних моментах і не «накручувати» себе.

Слід розуміти, що прояв агресії, яка школить не лише оточуючим, а й вам – ознака  низької емоційної саморегуляції, в такому випадку людині важко контролювати  сете в пориві гніву, тому слід звернутися до психолога з метою навчитися безконфліктному спілкуванню та регуляції емоційного стану.

Бережіть свій психічний стан та будьте здорові!

Корисні посилання

Корисні посилання

до теми«АНТИБУЛІНГУ»
 
 
 
 

Для використання 

в роботі посібник:

«ВИРІШУЮ КОНФЛІКТИ ТА БУДУЮ МИР НАВКОЛО СЕБЕ»

Базові навички медіації
Посібник
«Кодекс  безпечного освітнього середовища»

Освітній серіал про кібербулінг для підлітків 4 серія

Освітній серіал про кібербулінг для підлітків 3 серія

Освітній серіал про кібербулінг для підлітків 2 серія

Дочірні категорії

Контакти

Адреса
вул. 6 Вересня, 1
м. Конотоп
Сумська область
41600
Україна
COM_CONTACT_EMAIL
Телефон
(05447)6-02-50
0967148693

Відповідальна особа щодо
консультаційної допомоги
Заступник директора
з навчально-виробничої роботи
Юрій Миколайович Яковенко
+380 98 863 1545
Фа
Мобі