Дізнатися більше про номера Національної дитячої гарячої лінії та корисну інформацію громадської організації «Ла Страда-Україна» можна за посиланням.
Під час пандемії COVID-19 життя мільйонів українських дітей тимчасово обмежується домівками та гаджетами, діти не знають, як самостійно розв’язати певні супутні небезпечні виклики.
За інформацією громадської організації «Ла Страда - Україна» Національна дитяча гаряча лінія з початку запровадження в Україні карантину прийняла понад 4 тис. звернень від дітей, підлітків, а також запитів дорослих щодо дітей. Більшість звернень тісно пов’язані з поширенням пандемії COVID-19 та стосуються насильства і жорстокого поводження з дітьми у власних родинах (40% від загальної кількості звернень), проблем із психологічним здоров’ям дітей (20% від загальної кількості звернень), ризиків, з якими діти стикаються в Інтернеті (близько 20% від загальної кількості звернень) тощо ( статистика звернень додається).
Завдячуючи підтримці Міністерства освіти і науки України (лист від 22.04.2020 № 1/11-2912), Представництво Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні надало фінансову допомогу щодо збільшення робочого часу Національної дитячої гарячої лінії, діяльність якої забезпечує Громадська організація «Ла Страда - Україна».
Наразі Національна дитяча гаряча лінія надає консультації в телефонному та онлайн - режимах в будні дні з 12:00 до 20.00: короткий номер 116 11 1(безкоштовно з мобільних телефонів), 0 800 500 225 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів).
За даними ГО «Ла Страда-Україна» Сумська область має найнижчий показник звернень на гарячу лінію. При цьому, за інформацією органів управління освітою, керівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти, інтернатних закладів, протягом березня – квітня 2020 року до спеціалістів психологічної служби надійшло 7 звернень про факти вчинення домашнього насильства щодо дітей.
Інформування здобувачів освіти, батьків, педагогів сприятиме зменшенню кількості випадків, коли через свою необізнаність дитина, яка опинилася у складній життєвій ситуації, обирає помилкову модель поведінки і лише погіршує своє становище.
Тож, до уваги учасників освітнього процесу надаємо інформацію про можливість звертатися у скрутній ситуації до консультантів Національної дитячої гарячої лінії.