Пам’ятка педагогам у роботі з підлітками

Поради педагогам

у роботі

 

з підлітками:

1. Піклуйтеся про «важких» учнів не менше, ніж про інших

            Ваші учні потребують не стільки вашої лю­бові, скільки турботи й допомоги. Важливо по­казати учням, що вам не байдуже те, що з ними трапляється, що ви дійсно хочете, щоб діти відчули себе гідними та почали поважати себе. Турбота — це дія, яку, на відміну від почуттів, можна контролювати, навіть якщо ми пережи­ваємо в цей час зовсім інші почуття. Відгукуй­тесь на прохання про допомогу, пояснюйте не­зрозуміле, пропонуйте варіанти виходу зі скрут­ної ситуації.

2. Змініть своє сприйняття недисциплінованих  учнів

            Знайдіть у «важких» учнях щось позитивне, гарне. Один із способів полегшити цю задачу — почати сприймати слабості як сильні сторони. Наприклад, учні, що вимагають до себе особли­вої уваги, жадають спілкування, у тому числі з педагогом. Вони дуже хочуть вам сподобатися, але не вміють цього робити нормальним спосо­бом. Швидше за все, вдома вони теж не одержу­ють достатньої кількості любові та тепла.

            Багато властолюбних учнів — цікаві особис­тості, що мають лідерські здібності, честолюбство, схильність до самоствердження, незалежне мислення. Такі учні рідко стають безвладним знаряддям у руках інших людей. Вони хочуть самі думати, приймати рішення та контролювати своє власне життя, що вже є відмінною передумовою для формування в майбутньому здорової, активної особистості.

            Мстиві учні вибрали активний спосіб захисту себе від образ.ь Це агресія, спрямована на інших, а не на себе. У діях таких дітей присутня здатність до виживання. Заради збере­ження свого психічного здоров'я вони прагнуть хоч щось робити, а це краще, ніж без­надійність і апатія.

            Учні, спрямовані на запобігання невдач, дуже |  хочуть поважати себе, досягти високих результатів, у якійсь справі бути неперевершеними. І   Самооцінка цих учнів іноді катастрофічно і   низька, що потребує підтримки друзів і педа­гогів. Таким дітям дуже потрібна ваша допомога.

            3. Дійте впевнено

            З «важкими» учнями особливо важливий упевнений стиль спілкування. Навіть коли ви не відчуваєте впевненості в собі, хоча б робіть вигляд, що тримаєте під контролем конфліктну ситуацію. Роблячи це постійно, ви можете  в якийсь момент дійсно відчути впевненість. Вашу непевність може видавати агресивність, спрямованість на самоствердження, що вияв­ляється в спробах використовувати особисту вла­ду, а не правила. Це одразу розпізнається учня­ми та провокує відповідну агресію.

            Завдання педагога — домогтися дотримання підлітками моделі правильної поведінки, навчити їх самих вимагати дотримання «правил гри». Він повинен підкріплювати активність, що відповідає правилам, хвалити за їхнє виконан­ня, особливо спочатку, і, нарешті, використо­вувати санкції.

Можливі реакції педагога на погану поведінку:

            1. Подивіться на учня і підійдіть ближче до нього, переконайтеся, що він прореагував на це.

            2. Нагадайте про правильну процедуру.

            3.  Спокійним тоном проговоріть правило, якого треба дотримуватися в цей момент, по­просіть виконувати його.

            4. Переконливо попросіть змінити поведін­ку, нагадайте про покарання.

            5. Якщо немає реакції учня, використовуйте санкції.

 

 

Як бути щасливим: три прості кроки

Як бути щасливим: три прості кроки

Чи знаєте ви, що тільки 10% нашого щастя залежать від зовнішніх обставин? Так, всі ці ідеї, що більший дохід, покупка будинку біля моря або нової машини зроблять нас наповненими, а наше життя - гармонійним, свідомо невірні. 50% нашого щастя ми успадковуємо від батьків, а решту 40 - це те, що ми будуємо самі, а саме - наш образ мислення.

Наше ставлення до життя, вміння бачити можливості і цінувати те, що є, визначає те, наскільки щасливими ми себе відчуваємо.

Три кроки до щастя:

Вирішити бути щасливим

Більшість вибирає вигоду, а не щастя. Хтось вибирає бути хорошим, а не робити вибір на користь себе. Взяти відповідальність за своє щастя – це нелегке рішення, яке потрібно набратися сміливості прийняти.

Підсумувати маленькі зусилля

У нашому суспільстві, де панує культ успіху і правило “швидше, вище, сильніше”, ніхто не хоче чекати. Всі впевнені, що звичка формується за 21 день. Але це не так. Для деяких звичок потрібно днів 60, для інших – всі 250. Мало хто хоче чекати так довго, але секрет саме в тому, що коли ми фокусуємося на бажаному і дисциплінуємо себе в тому, що робить нас щасливішими – ми відчуваємо щастя.

Знайти наставника і оточити себе “правильними” людьми

Оточення впливає на нас 24/7. Хочемо ми цього чи ні, ми стаємо такими, як думають про нас люди. Так чому ж не оточити себе тими, хто нас любить, тими, хто вірою і правдою готовий захоплюватися нами, хто з нами на одній хвилі?

Які прояви мають викликати занепокоєння?

Які прояви мають викликати занепокоєння?

На жаль, якщо ваша дитина каже, що вона в порядку, це не завжди може бути так. Важливо вчасно розпізнати ознаки стресу у дитини, щоб відреагувати на них, підтримати та забезпечити психологічний комфорт.
⚠️Ознаки стресу різняться, залежно від віку. Для підлітків характерними є такі ознаки:
🔹 соматичні (тілесні) реакції на критичні події, які проявляються у фізичних симптомах (біль у животі, головні болі, млявість тощо)
🔹 проблеми зі сном, нічні кошмари
🔹 підвищена збудливість або навпаки – апатія
🔹 незібраність (розсіяність уваги)
🔹 погіршення пам’яті, забудькуватість
🔹 намотування волосся на палець, кусання нігтів, покашлювання, тремтіння рук (так звані компульсивні прояви)
🔹 спроба віддалитися від батьків, уникнення спілкування, замкненість
🔹 поганий сон та кошмари, а від того сонливість у денний час та втрата сил
🔹 небезпечна для здоров’я та життя поведінка (наприклад, спроби запису у територіальну оборону; знецінювання спроб дорослих забезпечити безпеку,зокрема відмова евакуюватися, йти у сховище; прогулянки у небезпечних місцях тощо)
🔹 нехтування своїми звичними обов’язками
🔹 спалахи гніву, агресивна поведінка, зокрема щодо близьких дорослих
🔹 відмова від їжі.
Пам’ятайте‼️
Підлітки зазвичай тримають всі свої почуття у собі, що може призвести до розвитку депресивних станів. Вони також можуть робити вигляд, що «все нормально», коли це зовсім не так, і їм психологічно важко. Водночас, ваша ненав’язлива увага, доречні жарти, розмови про емоції та почуття (перш за все, говоріть про себе і не примушуйте говорити дитину), слова наснаги чи доторки, які дозволяє ваш підліток, здатні підтримати та надати дитині почуття єдності зі «своїми», безпеки та захищеності.

Створення щасливої родини: поради батькам

 427

https://childdevelop.com.ua/articles/upbring/1304/

поради Олега Чабана «Як не піддаватися паніці»

https://www.youtube.com/watch?v=8SPa8y_hLkE

«Про підлітковий вік і ранню юність»

https://www.youtube.com/watch?v=5G6pS6UC7m0

https://www.youtube.com/watch?v=kKIp9xDW7Gc

https://www.youtube.com/watch?v=nD8jktpLLE4

Створення щасливої родини:

 

поради батькам

Сімейне життя часом ставить перед нами досить складні завдання. Необхідно враховувати безліч емоцій і потреб близьких людей поряд зі своїми власними, не кажучи вже про те, що кожний розраховує, що і його емоції та потреби будуть враховуватись у тій же мірі. Однак створення щасливої родини не повинно перетворюватись на виснажливу роботу або супроводжуватись сварками.

Далі описані п'ятнадцять принципів щасливої родини, з якими ви можете ознайомитись самі й ознайомити свою сім'ю, зібравшись разом на сімейну раду.

1. Кожний член щасливої родини прагне бути її невід'ємною частиною

Сім'я не складається, якщо деякі її члени не бажають ставати її частиною. Адже бути сім'єю означає бути однією командою – разом у горі й радості. Кожному члену сім'ї необхідно прийняти свідоме рішення про те, щоби бути її частиною, тобто бути уважним і турботливим у ставленні до решти членів своєї сім'ї.

2. Щасливі сім'ї будують міцні соціальні зв'язки

Сім'ям, як свого роду командам, звісно ж, необхідно триматись разом, але крім цього вони повинні вибудовувати не менш міцні соціальні взаємини. При зустрічі із сусідами треба не просто вітатись або махати рукою, а зупинятись і розмовляти з ними. Усією сім'єю відвідуйте суспільні заходи, заводьте нових і цікавих друзів. Дізнавайтесь про друзів кожного члена своєї сім'ї – принаймні знайте їхні імена й особистісні риси або особливості їх життя, щоб ви не тільки розуміли, з ким проводить час ваша сім'я, а й могли поставити більш глибокі та змістовні запитання, ніж питання типу «Ти добре провів час?».

3. Сім'ї тримаються разом і в позитивних, і в неприємних ситуаціях

Ви не маєте права кидати свою сім'ю лише тому, що виникли якісь проблеми. Так, в якийсь момент ваша дитина може подумати, що батьки стають занадто нав'язливими, і захотіти сховатись у своїй кімнаті подалі від їхньої уваги; або ж вас самих може виснажити нестерпна поведінка сина чи доньки, яка вже переповнює чашу вашого терпіння, але, як би там не було, ви повинні триматись разом і разом долати труднощі. Не можна бути сім'єю лише в радості.

4. Люди у щасливих сім'ях мають можливість бути самими собою

Те, що люди є частиною однієї родини, не означає, що вони всі як один повинні мати однакові інтереси. Якщо ваш старший син любить грати у футбол, не треба примушувати молодшого займатись цим видом спорту, особливо якщо йому більше до душі малювання. Хоча спільні заходи, такі як турпоходи чи поїздки на канікулах, завжди корисні, не примушуйте членів своєї сім'ї цікавитись тим, до чого вони не відчувають природної схильності, не варто це робити лише з тієї причини, що всі інші члени родини люблять це заняття.

5. У щасливих сім'ях усі проводять корисний час один з одним

Кажучи про походи та спільно проведені канікули, не можна не відзначити, що час, який вся родина проводить з користю, має вирішальне значення для здобуття сімейного щастя. Складно відчувати себе щасливою родиною, якщо ви не разом! Корисний час не обов'язково має означати витрати на розваги або відвідування музеїв. Його можна проводити просто вечеряючи разом раз на тиждень або роблячи прибирання в домі всією родиною по суботах.

6. Члени щасливої родини з усіх сил стараються один для одного

Ви бачили фільми, в яких старший брат заступається за молодшого? Дуже зворушливі та хвилюючі, чи не так? Ось так і в щасливих сім'ях. Кожний захищає один одного. Кожний з усіх сил старається для інших членів сім'ї. Треба любити один одного щодня (незалежно від того, наскільки неприємними і, можливо, навіть негідними любові здаються часом деякі члени сім'ї) і жертвувати собою та своїм часом заради їхнього блага.

7. У щасливих сім'ях кожен несе відповідальність за власне щастя

Не можна розраховувати на те, що хтось інший зробить вас щасливим. Це стосується друзів, батьків і членів сім'ї. Людина повинна вміти знаходити щастя в самій собі ще перед тим, як додасть щось у власну сім'ю. Наявність залежності від інших людей лише означає, що ви висуваєте до них необґрунтовані вимоги і, можливо, заважаєте їм самим знаходити своє щастя. Якщо кожний член родини стане зосереджуватись на власному щасті, то й свою сім'ю він буде наповнювати щастям. Подумайте про те, якими приємними можуть бути сімейні вечері, коли всі посміхаються й ніхто не сумує.

8. У щасливих сім'ях дотримуються даних обіцянок

Якщо людина не може покластись на сім'ю, вона не може покластись ні на кого. Якщо ви пообіцяли, що будете сидіти в першому ряду на дитячому святі, вам варто виконати свою обіцянку. Якщо дитина пообіцяла своїм батькам, що покращить свої оцінки, їй необхідно старатись з усіх сил! Дотримуйтесь своїх обіцянок перед членами сім'ї, щоб вони вважали вас надійною людиною, яка заслуговує на довіру. З іншого боку, намагайтесь давати такі обіцянки, які зможете виконати. Не варто стрибати вище голови у прагненні довести, що ви є гідним членом сім'ї.

9. Членів щасливих сімей відрізняє терпіння

Не намагайтесь отримати все відразу. Зміни вимагають часу, і члени сім'ї повинні розуміти це та проявляти терпіння. Вашій дитині, наприклад, може знадобитись деякий час, щоб усвідомити необхідність після прання складати та прибирати в шафу свою білизну. Деяким членам сім'ї можуть знадобитись кілька нагадувань про те, що треба піднімати свої вологі рушники з підлоги у ванній кімнаті. Виходити із себе і кричати неефективно; будьте терплячими й добрими, і ваша сім'я почне змінюватись, щоб допомогти вам і всій родині в цілому.

10. У щасливих сім'ях вибачають один одного

Коли люди помиляються у своїх діях і вчинках, їм іноді доводиться випрошувати вибачення у друзів або знайомих, але в сім'ях не тримають образ один на одного. Члени сім'ї – це ті люди, які знаходяться з вами день у день, пліч-о-пліч. Вони знають вас краще, ніж будь-хто, і знають, що ви теж людина, а кожна людина в цьому житті робить помилки. Тому сім'я, яка дійсно любить вас, зрозуміє, якщо ви схибили, вибачить і буде любити вас, як і раніше.

11. Члени щасливих сімей використовують у спілкуванні слова турботи й підтримки

У таких сім'ях не використовують різкі, колючі та образливі слова. Там не прийнято сваритись або нити, щоб донести свою точку зору. У спілкуванні члени щасливих сімей використовують слова турботи та підтримки. Це сприяє створенню атмосфери любові, в якій кожний член сім'ї знає, що він може спокійно висловлювати свою думку і його почують без сварок і скандалів, а також може приймати все сказане на свою адресу за чисту монету й не шукати у словах завуальованої критики чи докорів.

12. У щасливій родині всі діляться своїми емоціями

Кожна людина прагне мати власний простір у домі, але не можна закриватись повністю. У щасливих сім'ях люди діляться своїми емоціями. Це допомагає досягти взаєморозуміння, тому що кожний член сім'ї завжди знає, що відчувають його близькі. Якщо є хороші новини, сім'я радіє разом. Якщо є проблема, яку одна людина вирішити не може, її можуть розділити з нею всі члени родини. Ваша сім'я – це ваша найкраща система підтримки, користуйтесь цим і будьте готові допомагати іншим.

13. У щасливій родині всі вболівають один за одного

Члени сім'ї вболівають один за одного. Вони тримають кулаки за того, хто складає важкий іспит або виступає на конференції зі своєю доповіддю. Вони підбадьорюють один одного, коли необхідна впевненість, і підставляють плече, коли щось іде не за планом.

14. Усі члени щасливої родини допомагають один одному

Сімейне життя – це більше, ніж виконання домашні обов'язків по черзі, хоча це теж дуже важливо! Члени сім'ї повинні допомагати один одному в усіх випадках життя. Коли вся хатняробота розподілена й кожний відповідальний за свою частину, хтось один не буде відчувати себе пригніченим, зваливши на свої плечі весь тягар домашніх обов'язків. При цьому допомога сім'ї може полягати в чому завгодно – від емоційної підтримки до спільного пошуку ключів від машини неспокійним і метушливим ранком.

15. У щасливих сім'ях розвинене почуття вдячності

Коли члени вашої сім'ї дружно допомагають вам в якійсь справі, не забувайте дякувати! Той факт, що ви пов'язані родинними стосунками й живете разом, не означає, що можна приймати допомогу інших членів сім'ї як щось звичайне й буденне. Завжди кажіть вашій родині, як ви її цінуєте й любите.

Продумане планування часу або як за робочий день все встигнути

 

Знаєте, що має найбільшу цінність в сучасному світі? Думаєте, гроші? Насправді, це інформація і час. Парадокс і в тому, що сучасна людина має масу пристосувань, які дозволяють економити час, і при цьому часБез названия 2у йому постійно не вистачає. Як все встигати - таке питання ставить собі кожна людина,який не знає методів планування часу.

Дивіться самі. Сьогодні нам не завжди треба витрачати час на зустрічі з партнерами по бізнесу. Достатньо зателефонувати або з'єднатися по скайпу. Все частіше ми робимо покупки через Інтернет. На кухні найскладнішу роботу за нас робить розумна техніка - комбайн або блендер, мікрохвильовка, мультиварка,посудомийна машина. А буває і так, що ми купуємо напівфабрикати, а то й зовсім готові страви. І нам вперто не вистачає часу. Колись спілкуватися з сім'єю, займатися собою і особистими хобі. Доступність інформації також обертається проти нас, оскільки ми просто тонемо в ній.

Як правильно планувати час

Здавалося б, що може бути простіше - розподілити власний час? Тим не менше, не всі вміють це робити. Якщо ви теж часом задаєте собі питання, як усе встигати і не втомлюватися, вам теж потрібно вчитися планування часу. Перше, що потрібно засвоїти - це три основні принципи часу.

Час обмежений. У добі 24 години, а у тижні 7 днів, в місяці не більше 31 дня, а в році всього 12 місяців. І ми не можемо нічого змінити.

Час не стоїть на місці. Ми не можемо уповільнити або прискорити його хід.

Час рухається в одному напрямку, неможливо повернути його назад. А значить, не можна змінити або виправити те, що в минулому.

5 правил для бажаючих все встигнути

1) Складіть чіткий план

Як це не банально, щоб все встигати і не дуже втомлюватися, потрібно планувати свій час хоча б на тиждень вперед. Придбайте собі гарний органайзер або щоденник. Купівля відразу підніме настрій, вам тут же захочеться що-небудь записати в нього.Головна перевага органайзера - ви відразу бачите, який день у вас завантажений, а який більш-менш вільний. Крім того, ви привчіть себе до дисципліни, а це головне якість людини, який раціонально витрачає свій час.

Тут слід зазначити, що справи бувають різними за ступенем важливості. Є термінові і важливі справи,якими потрібно зайнятися в першу чергу. Є просто важливі, але не термінові справи. Їх потрібно зробити слідом за важливими і терміновими. Є термінові, але не важливі справи. Це ті, якими можна пожертвувати зовсім або зробити їх після більш важливих справ. І нарешті, є справи не термінові і не важливі. Їх можна сміливо викреслити зі списку.

2) Чи не накопичуйте дрібні справи

Одне відоме правило тайм-менеджменту називається «правило двох хвилин» (п'яти, десяти - як завгодно). Є невеликі справи, які, не виконуючись вчасно, накопичуються і висять над вами вже значним вантажем, немов Дамоклів меч. Якщо не хочете бути похованим під цією купою справ, засвойте таке правило: роботу,яка займає не більше 10 хвилин, краще робити відразу. Відповісти на лист, зробити телефонний дзвінок, який давно відкладали, забратися на письмовому столі, нарешті, помити посуд або почистити раковину.

3) Не дозволяйте красти у вас час

Як все встигнути, коли протягом дня ви спілкуєтеся з кількома людьми в Одноклассниках або ICQ, дивіться веселі відео та фото, стежте за сюжетом якихось серіалів і близько години висите на телефоні з подругою? Всі ці справи крадуть ваш час, і скільки у вас його вкрадуть, залежить від вас самих.Якщо нічого не встигаєте, доведеться скоротити час, який ви витрачаєте щодня на такі заняття. Як це зробити? Встановіть собі правило: заходити в соціальні мережі не по кілька разів на день, а раз на 3-4 дні. І не висите на телефоні з подругою, краще зустріньтеся з нею у вихідний.

4) Намагайтеся підтримувати порядок

Якщо вас регулярно мучить питання, як все встигнути, намагайтеся підтримувати в усьому порядок. У кожної речі у вашому будинку, на вашому робочому столі, в сумочці має бути своє місце. Від усього, що відслужило і більше не знадобиться необхідно позбавлятися. Якщо виділяти на це хоча б 10 хвилин на день вже через місяць всюди буде порядок. Ну або через два,якщо ви занадто довго не підтримували його. У перший день ви розберете вміст сумочки, в другій наведете порядок в косметиці, в третій візьметеся за письмовий стіл або хоча б один з його ящиків. Викиньте відро всякого мотлоху і самі собі порадієте.

5) Введіть нові звички

Не знаєте,як усе встигати за день? Постарайтеся знайти собі нове захоплення. Це може бути яке завгодно хобі: фітнес або йога, плетіння бісеру, вишивка, шиття, вивчення іноземної мови. Згадайте, як було після пологового будинку: спочатку не встигали нічого, а після навчилися робити одночасно навіть більше справ, ніж могли раніше. У чому секрет? У жорстких рамках.Коли у нас немає іншого вибору, ми не замислюємося, як усе встигати, а просто робимо і встигаємо. Вирішіть, скільки часу на тиждень ви можете подарувати особисто собі, і приступайте прямо із завтрашнього дня. Вирішили бігати вранці? Прекрасно. Відмовки і переноси цієї події відставити. Головне,не відмовлятися від прийнятого рішення протягом шести тижнів. За цей час, як стверджують психологи, у вас сформується стійка звичка, і ви згодом не зможете відмовитися від нового захоплення.

Головні принципи планування часу

Планувати слід до того, як ви почнете небудь робити.Новий день потрібно планувати ввечері попереднього дня, нові тиждень і місяць - наприкінці попередніх. У цьому випадку новий день ви почнете відразу з справ, а не з їх планування.

Для розподілу свого часу користуйтеся органайзером і таймером. Не старайтесь все запам'ятати, тому що якщо ви щось таки забудете, стресу не уникнути.Не намагайтеся робити одночасно кілька справ.

Результати будуть середніми або нижче середніх, якщо ви будете розпорошуватися.

Розпочату справу обов'язково доводьте до кінця. Все, що може відвернути і перешкодити виконанню ваших планів, усувайте. Статистика говорить, що коли люди переривають виконання завдання на тривалий час, то повернувшись до нього знову,вони витрачають удвічі більше часу на доопрацювання.

Відпочинок та робота повинні чергуватися. Незважаючи на важливість справ, пам'ятайте, що ви не на каторзі, розслабляйтеся і робіть паузи.

Аналізуйте планування часу і намагайтеся постійно покращувати свої результати.

Як все встигати на роботі

Якщо вам постійно доводиться переривати роботу тому,що потрібно виконати інші не менш важливі справи, краще об'єднувати подібні завдання в блоки. Адже перерви, як уже говорилося, вимагають додаткового «розгону». Виконуйте невеликі за обсягом і подібні за характером справи один за одним: вирішення службових питань по телефону, обговорення завдань із співробітниками, розбирання кореспонденції.Тоді економія часу буде вами оцінена.

Великі завдання виконуйте невеликими частинами, не забуваючи встановлювати особисто для себе проміжні цілі. Коли результат роботи віддалений за часом, люди волею-неволею «увиливают» від завдань, відкладаючи їх «у довгий ящик». Не дарма Альберт Ейнштейн зауважив, що багатьом подобається рубати дрова лише тому,що результат йде відразу за дією. Якщо проект великий, працюйте над ним потроху, але постійно.

 Знаєте, що має найбільшу цінність в сучасному світі? Думаєте, гроші? Насправді, це інформація і час. Парадокс і в тому, що сучасна людина має масу пристосувань, які дозволяють економити час, і при цьому часу йому постійно не вистачає. Як все встигати - таке питання ставить собі кожна людина,який не знає методів планування часу.

Дивіться самі. Сьогодні нам не завжди треба витрачати час на зустрічі з партнерами по бізнесу. Достатньо зателефонувати або з'єднатися по скайпу. Все частіше ми робимо покупки через Інтернет. На кухні найскладнішу роботу за нас робить розумна техніка - комбайн або блендер, мікрохвильовка, мультиварка,посудомийна машина. А буває і так, що ми купуємо напівфабрикати, а то й зовсім готові страви. І нам вперто не вистачає часу. Колись спілкуватися з сім'єю, займатися собою і особистими хобі. Доступність інформації також обертається проти нас, оскільки ми просто тонемо в ній.

Як правильно планувати час

Здавалося б, що може бути простіше - розподілити власний час? Тим не менше, не всі вміють це робити. Якщо ви теж часом задаєте собі питання, як усе встигати і не втомлюватися, вам теж потрібно вчитися планування часу. Перше, що потрібно засвоїти - це три основні принципи часу.

Час обмежений. У добі 24 години, а у тижні 7 днів, в місяці не більше 31 дня, а в році всього 12 місяців. І ми не можемо нічого змінити.

Час не стоїть на місці. Ми не можемо уповільнити або прискорити його хід.

Час рухається в одному напрямку, неможливо повернути його назад. А значить, не можна змінити або виправити те, що в минулому.

5 правил для бажаючих все встигнути

1) Складіть чіткий план

Як це не банально, щоб все встигати і не дуже втомлюватися, потрібно планувати свій час хоча б на тиждень вперед. Придбайте собі гарний органайзер або щоденник. Купівля відразу підніме настрій, вам тут же захочеться що-небудь записати в нього.Головна перевага органайзера - ви відразу бачите, який день у вас завантажений, а який більш-менш вільний. Крім того, ви привчіть себе до дисципліни, а це головне якість людини, який раціонально витрачає свій час.

Тут слід зазначити, що справи бувають різними за ступенем важливості. Є термінові і важливі справи,якими потрібно зайнятися в першу чергу. Є просто важливі, але не термінові справи. Їх потрібно зробити слідом за важливими і терміновими. Є термінові, але не важливі справи. Це ті, якими можна пожертвувати зовсім або зробити їх після більш важливих справ. І нарешті, є справи не термінові і не важливі. Їх можна сміливо викреслити зі списку.

2) Чи не накопичуйте дрібні справи

Одне відоме правило тайм-менеджменту називається «правило двох хвилин» (п'яти, десяти - як завгодно). Є невеликі справи, які, не виконуючись вчасно, накопичуються і висять над вами вже значним вантажем, немов Дамоклів меч. Якщо не хочете бути похованим під цією купою справ, засвойте таке правило: роботу,яка займає не більше 10 хвилин, краще робити відразу. Відповісти на лист, зробити телефонний дзвінок, який давно відкладали, забратися на письмовому столі, нарешті, помити посуд або почистити раковину.

3) Не дозволяйте красти у вас час

Як все встигнути, коли протягом дня ви спілкуєтеся з кількома людьми в Одноклассниках або ICQ, дивіться веселі відео та фото, стежте за сюжетом якихось серіалів і близько години висите на телефоні з подругою? Всі ці справи крадуть ваш час, і скільки у вас його вкрадуть, залежить від вас самих.Якщо нічого не встигаєте, доведеться скоротити час, який ви витрачаєте щодня на такі заняття. Як це зробити? Встановіть собі правило: заходити в соціальні мережі не по кілька разів на день, а раз на 3-4 дні. І не висите на телефоні з подругою, краще зустріньтеся з нею у вихідний.

4) Намагайтеся підтримувати порядок

Якщо вас регулярно мучить питання, як все встигнути, намагайтеся підтримувати в усьому порядок. У кожної речі у вашому будинку, на вашому робочому столі, в сумочці має бути своє місце. Від усього, що відслужило і більше не знадобиться необхідно позбавлятися. Якщо виділяти на це хоча б 10 хвилин на день вже через місяць всюди буде порядок. Ну або через два,якщо ви занадто довго не підтримували його. У перший день ви розберете вміст сумочки, в другій наведете порядок в косметиці, в третій візьметеся за письмовий стіл або хоча б один з його ящиків. Викиньте відро всякого мотлоху і самі собі порадієте.

5) Введіть нові звички

Не знаєте,як усе встигати за день? Постарайтеся знайти собі нове захоплення. Це може бути яке завгодно хобі: фітнес або йога, плетіння бісеру, вишивка, шиття, вивчення іноземної мови. Згадайте, як було після пологового будинку: спочатку не встигали нічого, а після навчилися робити одночасно навіть більше справ, ніж могли раніше. У чому секрет? У жорстких рамках.Коли у нас немає іншого вибору, ми не замислюємося, як усе встигати, а просто робимо і встигаємо. Вирішіть, скільки часу на тиждень ви можете подарувати особисто собі, і приступайте прямо із завтрашнього дня. Вирішили бігати вранці? Прекрасно. Відмовки і переноси цієї події відставити. Головне,не відмовлятися від прийнятого рішення протягом шести тижнів. За цей час, як стверджують психологи, у вас сформується стійка звичка, і ви згодом не зможете відмовитися від нового захоплення.

Головні принципи планування часу

Планувати слід до того, як ви почнете небудь робити.Новий день потрібно планувати ввечері попереднього дня, нові тиждень і місяць - наприкінці попередніх. У цьому випадку новий день ви почнете відразу з справ, а не з їх планування.

Для розподілу свого часу користуйтеся органайзером і таймером. Не старайтесь все запам'ятати, тому що якщо ви щось таки забудете, стресу не уникнути.Не намагайтеся робити одночасно кілька справ.

Результати будуть середніми або нижче середніх, якщо ви будете розпорошуватися.

Розпочату справу обов'язково доводьте до кінця. Все, що може відвернути і перешкодити виконанню ваших планів, усувайте. Статистика говорить, що коли люди переривають виконання завдання на тривалий час, то повернувшись до нього знову,вони витрачають удвічі більше часу на доопрацювання.

Відпочинок та робота повинні чергуватися. Незважаючи на важливість справ, пам'ятайте, що ви не на каторзі, розслабляйтеся і робіть паузи.

Аналізуйте планування часу і намагайтеся постійно покращувати свої результати.

Як все встигати на роботі

Якщо вам постійно доводиться переривати роботу тому,що потрібно виконати інші не менш важливі справи, краще об'єднувати подібні завдання в блоки. Адже перерви, як уже говорилося, вимагають додаткового «розгону». Виконуйте невеликі за обсягом і подібні за характером справи один за одним: вирішення службових питань по телефону, обговорення завдань із співробітниками, розбирання кореспонденції.Тоді економія часу буде вами оцінена.

Великі завдання виконуйте невеликими частинами, не забуваючи встановлювати особисто для себе проміжні цілі. Коли результат роботи віддалений за часом, люди волею-неволею «увиливают» від завдань, відкладаючи їх «у довгий ящик». Не дарма Альберт Ейнштейн зауважив, що багатьом подобається рубати дрова лише тому,що результат йде відразу за дією. Якщо проект великий, працюйте над ним потроху, але постійно.

 Знаєте, що має найбільшу цінність в сучасному світі? Думаєте, гроші? Насправді, це інформація і час. Парадокс і в тому, що сучасна людина має масу пристосувань, які дозволяють економити час, і при цьому часу йому постійно не вистачає. Як все встигати - таке питання ставить собі кожна людина,який не знає методів планування часу.

Дивіться самі. Сьогодні нам не завжди треба витрачати час на зустрічі з партнерами по бізнесу. Достатньо зателефонувати або з'єднатися по скайпу. Все частіше ми робимо покупки через Інтернет. На кухні найскладнішу роботу за нас робить розумна техніка - комбайн або блендер, мікрохвильовка, мультиварка,посудомийна машина. А буває і так, що ми купуємо напівфабрикати, а то й зовсім готові страви. І нам вперто не вистачає часу. Колись спілкуватися з сім'єю, займатися собою і особистими хобі. Доступність інформації також обертається проти нас, оскільки ми просто тонемо в ній.

Як правильно планувати час

Здавалося б, що може бути простіше - розподілити власний час? Тим не менше, не всі вміють це робити. Якщо ви теж часом задаєте собі питання, як усе встигати і не втомлюватися, вам теж потрібно вчитися планування часу. Перше, що потрібно засвоїти - це три основні принципи часу.

Час обмежений. У добі 24 години, а у тижні 7 днів, в місяці не більше 31 дня, а в році всього 12 місяців. І ми не можемо нічого змінити.

Час не стоїть на місці. Ми не можемо уповільнити або прискорити його хід.

Час рухається в одному напрямку, неможливо повернути його назад. А значить, не можна змінити або виправити те, що в минулому.

Контакти

Адреса
вул. 6 Вересня, 1
м. Конотоп
Сумська область
41600
Україна
COM_CONTACT_EMAIL
Телефон
(05447)6-02-50
0967148693

Відповідальна особа щодо
консультаційної допомоги
Заступник директора
з навчально-виробничої роботи
Юрій Миколайович Яковенко
+380 98 863 1545
Фа
Мобі